Isnin, 9 Jun 2008

2L's...

No..Its not a Lost&Loser dear...
Its a Lambat and Lupe...
yeah...AGAINNNNNNN.....
aku lambat...almaklumla...kalao duk umah...b4 gerak jer..mesti 2-3 kali salam parents aku...tuh jer da lambat suda...

sperti biase ...aku bgn awl..siap awl...tp gerak lambat..tatau nape...mesti tergerak lambat...so..bile sapai kt Setia Alam..baru aku terigt yg aku terlupa seswatu..so...xkn nk patah blk...kalau kt Setia Alam kol 7.31am kan...erm..paham paham jer la...biarlah Abg Bil yg pikirkan tok wa..sbb wa malas nk pikir dah...

ape yg aku tertingggal??
~this morning..mak aku dah bekalkan aku ngan sarapan pagi..nasi goreng kampung...perghhhhhh...pastu dlm tuh..die bg aku bawang merah, bawang putih, kentang and ikan bilis tok bekalan aku sminggu(bahan mentah la..)..siap ade sardin satu tin lg...ala² goodies bag arr mak aku bg sbb die suh aku dok umah sewa xyah blk² 4 a week...

tula...

bile umo meningkat mude ke 24thn nih...
mmg mcm² yg ko bley LUPE...
semakin mude smakin LuPE...

mungkinkah aku ade AMNESIA-memory aku telah di disturb ngan byk mende sapai aku lupe ????xlg kot sbb sel otak aku maseh berfungsi ngan baek punya...maybe ade ketidakseimbangan dlm badan kot...tu yg aku slalu lupe jer...


2 ulasan:

suya berkata...

bukan lupe...cume tak ingat kannnnnn hhahah

@tune® berkata...

Lupe la tuh..sbb xleh nk igt...