Ahad, 8 Jun 2008

Me @ boring

hehe..ni cap caki yg aku blikan kt die mase g Bandung last year...so i decided to nk gedik² sementelaah Suya tgh membegger blog caki...testing...testing..1,2,3...




ni plak baju Arwah nenek aku..igt nk pakai g kenduri ptg td..dah kak cik, caki & kak nyah cakap cam gemuk and xseswai...so aku pon tukaq la...tp baju nih aku ske..sgt klasik...its an old kebaya pendek..sgt sexy ok...jarang2 sket...tp tapeala...wa xnk amek risiko..
well guys..juz wanna tell u guys...wiken aku hya dirumah...bukan xmo kuar..tp ntahla...
maybe next week....jln² to the North??

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

weh! pg bandung xbgtau pun....

@tune® berkata...

dah lame arrr
bertahun yg lalu

suya berkata...

i wanna go to the north!can't wait...tanak ulangi the unbearable boring sunday lagi....seb bek kua ngan my dahling caki hihih

helomynameisjaye berkata...

me wane too.dun leave me!!