Sabtu, 12 April 2008

talkin'2 all nite long

3ari no emails&internet..
sangap..
blk umah baru ade line..
tuh pon pijam lappy chick&chucky..
kalao dak..
mgelupur ler teman...

aku jupe member aku yg bz nk kene audit FDA..
giler ko...org laen bz..
die pon aku tau bz..
tp sempat gak die nk jupe aku..
cume catch up mende2 biase jer...
(ngumpat ler pe lagix)

makan kt Bagan..seafood...
mmg mabelesssssssssss
sambil tgk laut..
mmg romantik arrr

kapal ni...aku lupe nk bawak kunci...
remote kunci kt umah..
so dpt tgk dr jauh jer....
romantik woooooooooo

ni 2 org mkn jer...byk x?

ada lala masak black pepper...sotong...udang...ikan...mmg delicioussssssssss
cume satu jer...
aku kompem xleh bawak ayah aku..
sbb derang serve carlsberg baeks punya....
kang bising lak ayah aku..

baek mkn kt muara jer kalau mkn ngan family aku...

to all people yg bz sgt tuh...
silakan la membzkan diri..
ini ari kowang...
kang ari aku lak...
korng lak xleh kacau aku...

lepak lenkali dong...
tada...

2 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

mak aih..byknyeh.looked yummy definitely not maybe..ngee

chucky berkata...

tmpt aku lunch tuh