Rabu, 2 April 2008

Blog kwn2

This morning..aku xhengat kt MHI or kt berita TV3...
said dat rakyat Malaysia adlh diantara yg rmai memiliki blog...
aku xrase blog salah...
tp mane 2 yg ade isu sensitive tuh terpulang la kn...
ade yg life blogger...
ade yg politic bolgger..
music...and mayak lg genre...
kalau xsilap..5800 org ade blog kt mesia...
or 58000 blog org mesia...aku pon xsure...
kowang cek blk la eh...

ade blogspot, ,Multiply, friendster blog and ade mcm2 lg arr...

kepada kwn2 aku yg xapdet blog...
silalh apdetnyer lkalau ade mase...
mcm J, kalau dua ari xapdet, aku rase cam 2 tahun...
kpd yg apdet ari2 mcm ann...baguih na..i know dat u still idup...
ira, suya, caki ..tape la..aku tau kowang mmg jarang menghapdetnye...
to chapa yg baru jer stat memblogkn diri skali lg....tahniah la eh...
kowang leh visit la link2 aku yg ade wpon xseberapa ummatnye...

BLOG IT OUT BEBEH!!!

3 ulasan:

:: iera :: berkata...

hahahaha..
kalau buleh mmg nak apdet ari², darl..
tapi apekan daya...
tuntutan keje lebih ap-tu-det..
haihhhhhhhh

helomynameisjaye berkata...

yea.i miss my s0-many-entries-dayss too..keja saakkss!

@tune® berkata...

it's ok darlin² sekalian alam...