Ahad, 27 April 2008

lazy dei

Sunday...
No futsol..
No outin...
Borin...

secara teoriny..
memasing ade agenda tersendiri...
exam, class, keje, vacation, preparation, study, homeworks,,,,


me?
at home playin on9 game...
Diamond Mine ni..
aku dah maen die sejak aku kt UM lagik.tawon 2002
ummang ngan ati yg aja

addicted seketika ketika itew...
before study, before hang out..
mesti maen mende ni...


and now...
aku maseh maen die...
syiok oo....

kasik same jer shape die...
at least ade 3...
then nnt ade la point...
Selamat mencuba..

To Shafa..
Congrates for your new baby gurl..
add another Wan in your life...

Wan hamdan (asben)
Wan Hifza (1st daughter)
Wan Hafsya(2nd....ye ke pa?hehehe)

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yess...atune...
bertambah umat islam sorg lg...n bertambah keturunan wan sorg lg...huhuhu...
tq ek...aku xberapa nk duk kt pc lg...
tgg dh sihat bebetoi atau after 10 days pantang br aku duk dpn pc ek....