Jumaat, 4 April 2008

An evening with Her

aku jupe cik ros jap kt bukit tgi..aritu
tgk die beli baju² emak mgandung...
die tgh prepare for her first babiessssssss(twins tuhhhhhhh)
so..aku pon tolong arr nyibuk kan...


with da twins in her...

Pa..aku tau ko nk tgk gambar die kan...
hehehe



aku ngan cik ros...susah nk dpt shot yg besh..ni lepas aku delete gambar2 yg xcantex...ni abes cantex arr nih...

Shal&fatiew xdpt dtg...
tapela..nx taim eh...

To ati...get well soon dear..
air die kuar...
kt spital selayang skang...
cian die...
hope everythings gonna be ok

2 ulasan:

shafa berkata...

waahh...baguih..baguih...hang amik jgk pic cik ros...
berseri plak aku tgk cik ros...
mhkn sbb die berisi skit...naik seri die ibu ngandug....
atiey, ape hal..?? air dh kuar...??
sape pregnant dl ek..aku ker die..??

@tune® berkata...

tula..bersemangat die sopping...
ko ngan ati..ko dulu pa...
tu la...
aku pon xtau ape kes ni...
harap2 kowang smua ok la hendaknyeeeee