Rabu, 16 April 2008

takot la juge...

atie kt spital Selayang..
almost 2 weeks...
die mcm ok..
tp baby die 50-50
takot kn?lame gak la aku lepak ngan die..
sbb environment kt spital tuh sungguh mendamaikn...
cian die..
sungguh besar perutnye...



then..
aku lepak ngan mean...
member aku mase kt UM dolu
pemain hoki kebangsaan dolu
penah jupe mase lawan hoki time skolah dolu...
lame dah xjupe...
lebey setawon...
setawon die book nk kuar ngan aku
last² mmg g book fair...

yet...kantoi 2 rahsia besar...
ade mamat tuh
ngaku bujang
nk ngorat aku
sib baik jumpe mean
die ckp mamat tuh da kawen anak 2
seb baek aku mmg rejek itew mamat awal²
mamat tuh plak ngelak² ngaku kawen...
blah la lu penipu!!!

and...satu lagi rahsia...
alamak kalau aku cite..its no longer secreto de amor la plak...
so.i keep my mouth shut je la...


die pow aku mkn kt tepayanki...



kitorg baru blk dr book fair kt PWTC



aku plak pow die kt starbucks..hehehe..


to Jay..sowie darl...
i xdpt lepak ngan u las sundaei...
pasal itew mat nepalese..
nnt kite kasi sunat sama die...


2 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

its oke darl.nex taim oso ken ;)

@tune® berkata...

okiessssssss
nex taim ye bebeh