Rabu, 2 April 2008

ayah~mariah carey

aku blk umah Meru arini...
bosan dok sane sbb member on diet...
i have no fwen to eat dinner...
saaaaaaaakkkkkkkkssssssss

miss ma parents...
caki&adik gak...

kalau kowang nk tau..ayah aku ske mariah carey...
ekceli die knal mariah carey...
even kalau dalm tv ade artist laen nyayi lagu cik mariah ni..
die knal ajer..

ari tu sarah & ayu dlm one in a million
dah baek punya arrangement tuh..
die knal gak...ni lagu cik mariah

pastu cik carey ni kan ke kuar album baru..
terus die ckp kt aku..
ayah tau ni mesti mariah carey...

hehehhe...

5 ulasan:

:: iera :: berkata...

saye pun suke die juge, pacik..
heheheh

helomynameisjaye berkata...

siyes tk sangka..ngee

@tune® berkata...

eleh ra...mariah ko ske...mariam ko ske...

ala J..ko jgn tipu ayah aku kalau dtg lepak umah aku pasal mariah carey..nnt kantoi

chucky berkata...

aku rase start mase skool dulu lg dia dah tau sape itu mariah

@tune® berkata...

ye lah kie...aku juga rasakan yg same