Selasa, 15 Disember 2009

lapar

jimat a.k.a kedekut..tp bukan hajjah bakhillah...u can name it wutever u like dear

gua kalau time keje, mkn skalik jer..kuar kol 9.30am..skali nih jer gua mkn..sapai kenyang...makan nasi berlauk...xde istillah breakfast, brunch, lunch or tea time...

gua makan kt satu tempat yg gua rase tenang..aman dengan penuh keimanan....dah la murah..disajikan dgn lauk pauk dan hidangan yg sangat seronok n berahi...kt situ jer nafsyu makan gua naik sapai klimaks...tp kene slalu istighfar la kan...sbb kalau x..lari bajet

dgn harga yg berpatutan dan dikelilingi dgn lelaki n jejaka kacak dan segak bergaya,,,selera makan gua mmg memuncak..astagfirullahalazim..syirik betul..sudah berzina mata saya..YA ALLAH..ampunkan dosa ku...ngeeeeeeeee

ntahla..kalau makan kt area masjid negeri..walopon orang yg makan ntah macam gua kak... kaki ngulor time mkn...gua tetap merasakan derang nih beriman...cina ke..india ke makan..(amacam 1 mesia x?)...gua pon rase derang beriman gak...weeeeeeeeeee...mkn kt masjid negeri la katakan..

kt situ gak tempat para polisi yg bawak evo mkn bersama² gua..tp derang nih selalu mkn bawak pistol n senapang..nk jaga keamanan negara walau dimana jua anda berada katanya...tp biler derang start datang jer..gua kene angkat kaki..sbb takut senapang jatuh lalu terlepas sedas tembakan..i ngeriiiiiiiii okeeeeeeeee

7 ulasan:

hacienda-hyacinths berkata...

ko x bz ke? smpat lg update blog ni ha..hehehe

Rahimin Idris berkata...

jimat betol. malam tak makan ke?

sue-ana berkata...

gua pun tgh lapaq ni..hu hu

JelinaJoli berkata...

kalo polis sampai time lu baru nak bismillah, lu angkat kaki x?

chucky berkata...

kuat makan sebenarnye kau ni kan....
nk makan sedap,tp murah
agak2 mkn kt ctu leh x pakai tudung x?

helomynameisjaye berkata...

banje roti kelapa satu!

en_me berkata...

slim macam ziana zain.. kannns