Isnin, 7 Disember 2009

gua yang selalu semput

biler la nk kaya n sexy macam beyonce...
tp idop skang pon oke...cuma xde paparazzi yg kejar...

anjing gila kejar mase wat banci biasela ade...

time keje..gua ske lepak sambil main gambar²..xmain la wat keje..ape tu??

Photobucket

Photobucket




biler wiken.....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket







biler ade mase terluang sikit..gua kuar ngan chucky supaya mak gua x bising..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

kalau la gua ngan caki kecik jer macam anak member gua nih....

Photobucket



Photobucket



okes...gua nk tido..sok pagi kejutkan gua nk g keje ok!!

9 ulasan:

mamai berkata...

woit bangun dah pagi nie

macha_sezs berkata...

dah bangun belum?

cik jijah berkata...

takpe.. semput pun masih boleh nak embrace life!!

helomynameisjaye berkata...

gaya hidup remaja masa kini.i looike!!

★٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶☠ Dakjaat™ ☆٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶★ berkata...

snap pic yg luar biasa.. baru rawkssss! =D

triple x malaya berkata...

alarm jam atau hp kan ade..mgape harus gua yg nak kejutkan...kejut pakai air boleh...huhu

saya lah berkata...

lu da bangun kot.. gua malas kejut.

hacienda berkata...

thehhehee

en_me berkata...

vah vah vah.. berat spek itam tergantung kat baju tewww.. ihiks