Selasa, 22 Disember 2009

Doakan kebahagian kami

saya faham sekiranya sahabat, rakan, bos, blogger, sedara mara di el el xdapat hadir ke majlis saya...pasti ade urusan yg sudah direncanakan..jgn cameraman, isteri, mak andam dan encik pelamin, pakcik khemah, abang tukang masak dan kendarat xde..sudahla...haru haruan saya sefamili dibuatnya...

kepada yang akan hadir..adalah dialu²kn saaangat...kalau ade cacat cela pada majlis saya yang akan dtg....saya dahulukan dengan kemaafan dari pihak keluarga kami...

yang penting..doakan kebahgiaan saya...terima kasih...


dengan rasa rendah diri..kami sekeluarga jemput kalian hadir ke majlis perkahwinan saya...(",)



kelik kelik kasik zooominggg
Photobucket

Photobucket


Selamat Tahun Baru Maal Hijrah...1431...BBTC

21 ulasan:

fn berkata...

gua suda set sama pato. mesti pegi walo mungkin tesesat barang setengah jam. btw, salam kawen dari gua.

nati gua folo

taniah!

mugiwara berkata...

tahniah.

semoga bahagia hendaknya~

mamai berkata...

semoga bahagia berkekalan kehujung hayat

hacienda berkata...

tahniah atune ~ maybe aku xsmpt g knduri ko kot, aku xnk mmberi janji manis

doaku agar ko berbahagia selamenye..aminnn

hanis berkata...

taniah...
tapi wa tak dapat datang
ader kenduri sedara kat kedah
sorry ekk..
anyway.. selamat pengantin baruuu

mrblind berkata...

selamat pengantin baru..

sue-ana berkata...

lepas tgk peta,baru ku tau area rumah mu itu. kalo xsilap dekat2 dgn rumah pacik aku.eheh.

tp tu la,aku pun xble nk janji bole dtg ke x. kalau xde aral yg melintang-lintang tgh highway, insyaallah aku smpai.

selamat pengantin baru, semoga bahagia hingga ke akhir hayat.

yey..yey.. atun nk kawen!!!heeeee

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

slamat...tahniah..bravo..

Arissa Zahirah berkata...

Cik Atun (yg sikit hari lagi jd Puan Atun), aku Insya allah akan datang..nanti aku nk amik gmbr ngan ko ye..

eZa berkata...

beb, selamat pengantin baru. smoga selamat semuanye eh... jgn lupa upload gambor kawen bebyk! ;)

p/s: anniversary ko sehari lps anniversary aku ah gitu ;)

chucky berkata...

tahniah

arfahadnan berkata...

beb... selamat pengantin baru..
semoga berbahagia ke akhir hayat..

suhanazainal berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
suhanazainal berkata...

aku plan nak pegi, insya allah, nantikan kehadiran kami yek! cewah.
thanks for the card.

zairi berkata...

mak andam gua dulu kategori dwi genetik.memang 'A' la keja dorang.tapi jangan tok kadi buat hal sudah la weii.mana la tau lu punya x-x-x-bopren lu buat sabotaj bawak tok kadi pegi lepak minum2,sajeee je taruk serbuk dalam air tok kadi.

aloy_paradoks berkata...

tahniah......

aloy_paradoks berkata...

aku bodoh sikit lambat baca entry ni...

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

tahniah

cik jijah berkata...

kamu cantik masa hari itu :)

:: iera :: berkata...

puan atun, congrats darl!
semoga berkekalan selamanya :)

::pu3'z:: berkata...

sori dear x dpt gi wedding anda
last minit baru tahu cousin tunang kat serendah
so sori...
anyway congrat for the new title as 'wife'
be good wife for this new year
hepy new year!!!!!