Ahad, 18 Mei 2008

wiken gua

xtau makhluk Allah mane dok kate blog aku lucah
erm...lantak ko la..
malas wa nk pikir sbb lu olang le pikir sendiri...
selow lol

ahh..persetankan lipas itew...
aku nk citer pasal wiken aku yg besh...
as u all know la kan..
kazen aku(lelaki) nye wedding arini...
theme die pink..putih..
lawa la pulok kan...
slalu org baju pink..
tp die baju putih(base) ade pink2 skek..lawo..
saya sgt suke!!!



kazen mak aku-cik Ju..



mak aku da penat time nih...mata die roaming mane ntah,,..



ayah & mak aku tepung tawar pengantin..




ety & kak nyah...sibuk soh aku wat keje...




kak ngah




derang bukan wat keje pon...bergambar manjang..




chuck in gween...cahntex die ri ni...kuikuikui...






seronok weh...
kenduri tu..
sbb aku, k.nyah, caki, ety and adik rin enterprem kt depan...
bg barg2 kt org ygdtg..
parents aku mmg kt depan..
so kitorg menamahkn menybuk yg ade la...
seronok sgt...

tp..
keseronokan ituterhenti
sbb aku nk g men futsol ngan caki..
hehhe..
ala kejap jer mak..
pastu lepak Darussalam kejap jer mak..
kejap kn?

ramai da balik...cam maen tournament jer kan..siap berambar kenagn....

4 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

ok i miss that!
demmit!!!!
tk dpt g klas sbb umah tade air ==> no ftsl.
demmit!!

Hana berkata...

yeah we were looking for u high & low :P

@tune® berkata...

J..wa koll lu, wa sms lu gak..
no reply...
patutla..xmandi...
camne nk kuor umah...

na..melepaskad kawen J..heheheh

chucky berkata...

x pe j,
bese la,
nex taim ye bebeh
weekend yang penat bg hakuu