Khamis, 15 Mei 2008

Sesuatu

Rabu: 14/5/08
seminggu wa xblk umah sewa...
sbb kete caki kt woksop..
so die anta wa ari² beb...bes wooooo

tp..Rabu tuh wa blk umah sewa..
tetibe ade org bg salam kuattttt sgt..
pelik wa...
wa pon jawab salam..


mak osmate wa dtg...dr jauh..semta² nk tya anak die dah kawen ke?
eh...apesal lak tya wa...bukan wa yg walikan minah tuh..
kt sini..wa da pelik...

menurut kate makcik ini bersama adik osmate wa yg 2 org (kiuk woo-sempat die maen sms ngan wa...) ade pro and cons kt sitew...
wutta!!!

mokcik: osmate wa bgtau mak die yg die xkawen lg ngan mamat tuh
osmate: die dah kawen...cume xdpat restu mak die jer

mokcik: ayah die xtau die dah kawen
osmate: ayah die jd wali die kawen

mokcik: mak die bgtau, die balik pening² 1st May tuh sbb die kate laki die yg buat (buatan org)..mmg pon...hehehe..siap jupe bomoh nk pisahkan derang..
osmate: die bgtau aku sbb die mkn kerang byk sgt..tu yg peningtuh...bukan pregnant


mokcik: die nikah kt Thailand-ade surat nikah tok ayah die dah tengok sijil nikah
osmate: nikah kt negeri TUT....umah suami die...derang nikah...

ade byk lagi...
tp aku dah fening dah...

perh..skang ni maen saman² jer..
aku xkesaha osmate aku tipu aku nagn kwn aku yg sorg lagi...
ni tipu mak sendiri beb...
sian mak die..
dtg igt mamat tuh dok skalik ngan kitorg..
pergh...
gilo po makcik...

pastu makcik tuh igt nk jupe la anak die...
anak die intan (bukan name sbenar) napak jer adik die..terus lari..
aku ngan membe aku siap cari umah kwn² die yg laen..
gagal

die kate die tdo umah makcik die kt PJ mlm td...
pastu member aku ckp...
elok jer minah nih xde rase bersalah..
giler ahhhhhhhhh

nauzubillah...
aku ade tips tidak berbohong kepada parents..
jgn tipu derang..
cume jgn jawab..
ye ke..jgn jawab
tak ke...jgn jawab
so korang x iyekan and tidak menidakkan...
ok x?
heheheh

5 ulasan:

shafa berkata...

fuhh...ganas...ganas...
real life weii....bile lg nk rs osmate buat drama swasta pastu kantoi...

@tune® berkata...

masalahnye..asal aku dok umah sewa jer..mesti ade kes camni...
matrix, kt UM and time keje...
arghhhhhh

helomynameisjaye berkata...

hahaha..ko mmg "betuah".
aku tknah dpt tgk real life drama seperti iteww..

@tune® berkata...

ngeee
wa dah bese suda,,,
ni kire mende kecik nih..
ehehhehe

chucky berkata...

hohoho
drama bes ni
leh ganti cite ezora kalu dah abes