Sabtu, 17 Mei 2008

not really good at all...

erm...sabtu aku minggu nih agak tragic..
mgade2 naek kete si caki..
pastu timing lari..
bahaya siut..sik mati tgh jalan...
dahla lalu west port..
blkang lori..
igtkan aku dah xreti bwak manual..
rupenye mmg timing lari..
kalao org hon aku...
aku hon blk arr


blk keje..aku terus g umah cik leha..penat woo..
rewang...lagipon mak xmasak..tuh yg kene mkn sana...


disebbkn kesebalan otak aku yg ade schedule yg sgt la tight nyer..
maka aku terlupe satu kenduri yg aku da mark dr bulan lepas..
kenduri cukur jambul anak Mala..
haduiiiiiiii
aku lupe banget...


pastukan..
ptg tuh...Aja..(cikgu Aja)...dtg umah aku..
kwn lame mase blaja..
seronok dpt jupe die...
dr segi apperance..mmg die ade up sket...
bab laen..
errrrrrrrrmmmmmmmm
same jer mcm mase skolah...

mlm lak..
g umah makcik aku lg..
perghh..
penat siut...
farah, nyah, me, ety and adik...





rajin aku kupas bawang




parents wa & parents pengantin

time ni jupe sedara mara kan..
kazsen aku smua blk kg halaman
dah mcm raye umah aku,,,

tp petang tuh..
aku amek caki kt saklam..
die blk candat sutun..
byk sutun and besar...
tp caki busok bau ganu...(nelayan)
nelayan skang dah kaya & maju..
cayalah..
idop nelayan




Tiada ulasan: