Selasa, 27 Mei 2008

6AM TO 11PM

WIKEN AKU XPENAHNYEH X FULL
SO..SESAPE YG NK WAT KENURIK..KENE BOOK GUA AWL²
KALAO X..
WA MESTI MISS MENDE2 YG SEPATOTNYE..


6.00AM early in d morning..
wa da kene bgn pepagi...
anta parents & sedara mara g umrah..


kiuk kan kazen aku..



ayah aku bergambar ngan YB Meru...hehehsukelatuh..suke ke??




parents aku..da xsabor² nk tglkn kitorg...
huwarghhhhhhhh



adik aku merangkap security,tukang beli itu ini & tukang masak..


ni lak..Jari co..(ala..citer pangako sayo...)..cute nye die...
dulu citer ni mase aku mganggur..ke..cuti sem ke..aku layan arr die...
tp lame sgt lol..
penat btul...

dalam Hujan, kepenatan and kemengantukan..
aku paksa suya ikut aku ngan caki g umah Roszaini...
da kawen da minah tuh..
smoga berbahagia..
jgn berbagi suami da la...

chucky&J


Rosz, atune & suya..

then..dlm hujan, ngantuk, penat letey and smua² la..
kitorg gagahi gak...
g Klaumpang Resort...
mandi sg sane..
gambar xde sbb gelap..
my luvly pink camera..ayah aku bwak g Umrah..
yg ade camera fon yg belom tentu nampak sbb cloudy...
tp kitorg mandi gak ujan..
gambar xde..juz imagine jer la eh...

pas anta J and Suya...
aku n caki sapai dlm kol 11..
ujan beb..
aku da xsdar ape da..
caki drive...
hehehe

2 ulasan: