Ahad, 11 Mei 2008

hectic wiken

Sore dah tade...tekak dah saket mase aku blog mende nih
mate xleh tido sbb minum Americano Ice kt friendster cafe td...
so...
Bile Ann dah kate..mate aku sembab...
n they said dat aku mcm org xcukup tido...
ini adalh kerana....

PART 1

last wiken...ektvt aku ngan caki mmg teramat la sgt pack nyeh....
kitorg menjadi anak jati Perak on Saturday..tgk arr bendera Perak yg berkibar ngan gahnye...
aku n caki blk kg sbb anak sedara kitorg kawen...
dah lame xblk kg..



on the way g & blk...parents aku xabes2 nk kuarkan Nubhan (AF6)...teramat sgtla bencinye parents aku akan Nubhan...xpon Toi...pastu kalau dgr lagu Ketahuan Matta, die kate tuh lagu Alif sbb derang xtau penyayi asal...
kalau lagu Makhluk Tuhan Plg Seksi..die kate lagu Stacy...

kalau korg nk tau..parents kitorg adalah pengkritik tetap AF...Ogy, Adlin, Ning, Kudsia pon tukar2 kan...tp parents kitorg nih pengkritik tetap...kalau ade AF7 pon derang lg...kirenye pengkritik tetap sepanjang zaman la....
time ni la kitorg jupe sedara mara Perak(belah ayah)..ape kehenye YOB???theme pengantin..Purple...
theme kitorg Green...tuh siang...
Gerak dr Meru kol 9.15am...touch down Perak kol 11.15am...2 hrs jer sbb berenti beli topup...yg lain aku drive strait jer...non stop...
blk plak kol 1.00pm dah blk..singgah Sg Besar minum Lai Chi Kang yg xsdap tuh...then ikan masen and Jagung...
sampai umah kol 4.00pm...

caki and parents aku sempat tido..tp aku xdpt tido sbb nerbes..hahaha...

then...

PART 2

Kol 6.00pm...ade second wedding plak...kazen kitorg nk nikah n majlis berinai kt umah belah pompuan...gerak kol 6..pas maghrib baru la derang nikah....Tok Imam tuh nerbes sbb baru staun jd tok Kadi...siap interbiu ayah aku and tya ayah aku Juru Nikah ke?hahahaha


theme aku n caki -White...pengantin...PURPLE lagik!!!!
PURPLE OF THE DAY...
DEEP PURPLE.....



seronok anta pengantin nieh....tp penatnye Ya Rabbi...Allah jer yg tau...kol 10.30..majlis xabes lagik..tp aku n family dah angkat kaki...ye lah..mane larat beb...kitorg seharian lom rehat lagik...
parents aku biase la..asal naek jer kete..mesti lena diulit mimpi indah...derang jd bos and mem besar...aku ngan caki jd drebar n bodyguard kate derang...tapela...bukan slalu...


PART 3

Ahadnye plak...pepagi aku dah kene bangun...nk hanta adik aku (Su) kt UM..sbb die nk g practical kt Kelantan...huhuh...pepagi tau bgn suda..tgu sapai sapai die depart...
ayah aku skali lagik tido jer wpon perjalan hyalah half an hour...
aku g Dataran science...tepat aku dulu...skang adik aku lak...tgk Jabatan Kimia...tempat aku study dolu2...teringat mase dolu2...huh...byk kenangan..dgn kawan2...ex bf..hahahhaha

blk dr UM..aku tido sbb date aku harini dibatalkan atas alasan org yg kuat bekerja hingga tertido dgn lenanye...kalau die tdo...aku pon sambung arr tido kan...wa pon ngantuk gle....


PART 4

In d evening ...the ultimate ektvti aku n caki ialah...melalak sampai lebam...
Attendees nye ialah...first half ira..diganti dgn suya on the 2nd half...pastu aku, caki, J, Hana and Ann...
masok kol 3 sapai kol 8.30 kitorg melalak...derang maghrib pastu caki sambung nyayi pas maghrib..Hana and Ann g tgu kt friendster...

plg ske ialah lagu2 Destiny's Child...
pergh....beyonce pon besh...
terjerit myayi sapai tekak aku skaet yg teramat la sgtnyer.......


aksi2 yg telah dicover ketidak senonohannye...

PART 5


pergh..
finally...lepak kt friendster cafe...borak2 sambil mgumpat ttg blog org laen...
pastu gelak manjang..ade la lawak2 yg derang borak...
huhu...biase la kn..

kendian tuh..kitorg smua kene beralih dr fwenster ke face book....
lepas ni no more fwenster la...
babai fwenster....

skang nih..mate aku xleh tido...
gara2 americano coffee...
heart beep aku sgt kuat ble minom coffee..
nyesal pon ade
esok nk keje...

tapelah..layan ANTM...
ade marathon...

to All of u...
hope dat u had a great wiken cam wa n caki..
we having so much fun even tho a little penat...
hope sok leh bgn pepagi...
leh g UOB bank...

Hope there's no Monday sickness for me...
everythin gonna be ok...
leh angkat sumpah..
kakahkahak...

5 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

guaaaa tk laaaraatttttttt..
lost all my voice.
perittt tekakkk saaaangaatt.
tp besssssss.......

@tune® berkata...

wa pon...
ku gagahi jua ke tempat keje

Hana berkata...

gillak la hang. penuh giler aktiviti wiken nyeh. but anyway, bila hangout wit friends..hilang la penat skit kan...hehehe..

chucky berkata...

perot gua kejangggg

@tune® berkata...

betoi na..hangout wif fwens teros xpeanat...

kie...saket perot sbb mkn byk kot...