Jumaat, 7 Disember 2007

sUYa mAuI



seperti yg engkorang sedia al-maklum...aku...atun adalah adik kembar kepada chucky(korang ade ke kembar?) aku bace blog caki yg terbaru dan aku rase aku sependapat ngan die...

aku bukanlah putus cinta...mahupon berchenta...tp aku ni mmg adik yg baik...yg dengar kate...jd ape gak yg die nasihatkan ke org lain...aku sebagai adik kene laksanakn wpon xde kene mgena...bacelah bog caki ni...nescaya kowang akan berbahagia

as she said that shopping adelah terapi yg plg baik...aku agree..positif...betul la kalau korg tgk catalogue carefour or guardian pon, rasenye mmg menenangkan..kan???

jadi, untuk merealisasikan ape yg diperkata...aku bersama my best bud...Nicole Richie Mawie...telah menerai ape yg dikatakan...mmg berkesan!!lebey² lg kalau ade kwn yg mcm si Suya ni...yg mmg positif slalu...yg mmge sokong jer nk beli ape!!!giler ah minah ni...rosak kad bank aku nnt....


"Nicole with her new Aldo...niceeee......."


ekceli...aku ngan suya arini g nengaok TERPESONO-TERPESONA-ENCHANTED..cite ni mmg besh..cam stardust la gak..but i like stardust better....tp enchanted ni pon not bad...bes gak la...gelak manjang... so..pas nengok wayang...aku pon xde la soping...cume jendela beli belah jer...pastu g amek baju apai,...kt puncak alam..tp akak tuh xde..so kitorg tgu jap sambil mkn jajan....

itu sajerla aktiviti aku di petang jumaat yg mulia ni...

kengkawan..kalau ade kwn..make sure kwn korg tuh supportive&positive...mcm si Suya ni...and make sure derang xkn membangkrapkan korang satu ari nnt...

To Suya who always assist & buli me...THANX SO MUCH LALING!!!!!!!!

2 ulasan:

suya berkata...

heheh my pleasure darlinggg...kalo bkn aku sape lagi nak tulung apikan ko g soping2...thats what frens are for...huhuhuhu

@tune® berkata...

mmg pon....frens is to help help ait?