Sabtu, 8 Disember 2007

jasko bkt tinggi

"jasko yg tinggi"




gile besaq menatang nih...aku saje nk serbey..bukan ape,..dah org sik dok tya
"dah g ke?"
jd aku kene la serbey dolu kn....

"di kejauhan..."



ape taknye,....ari2 g keje aku lalu sini (sbb aku xdok umah sewa dah...)...so ari2 ler aku lalu sini...hehehe...



"f*%king space yg manyak+besaq"


malam, aku terpaksa g lg ngan adik aku sbb beli kasut rase macam xmuat jer...so nk xnak terpaksa tuko blk...
g ngan Su (adik pompuan bongsu aku) coz takut mak aku xcaye aku g tuko kasut


sehari jer 2 kali aku g tempat same...mmg ok lar tempat tuh...nnt aku ajak suya g ...tak ajak die so xbesh sgt coz aku xleh nk decide nk beli ape..so blasah jer la aku...

2 ulasan:

suya berkata...

nakkkk ggggggggggggggggggggggggggggggggg
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ajak akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

@tune® berkata...

dah g kan???aku dah bwak kan???
eh salah...
ko dah bwak aku lagik kan???