Isnin, 10 Disember 2007

RAHSIA KWN AKU

Faizul Zakaria: aku nak bg tau ko satu rasia ni
tun teja: pe?
Faizul Zakaria: ko bule simpan rasia ke tak?
Faizul Zakaria: walo ape pun terjadik
tun teja: insyaAllah,,..
tun teja: aku terai
Faizul Zakaria: ko kene simpan gak
tun teja: wpon kekdang aku terlepas ckp
tun teja: ye la...
tun teja: ape?
tun teja: ko nk kentut ke?
Faizul Zakaria: aku
tun teja: ?
Faizul Zakaria: aku...
tun teja:
Faizul Zakaria: aku nak terberak gile babs ni
tun teja:
Faizul Zakaria:
tun teja: g arr....
Faizul Zakaria: jap ha
tun teja: aku dah agak dah
tun teja: nnt aku blog kan...
tun teja: hehehe
Faizul Zakaria: bukan emergency dah ni
Faizul Zakaria: egermency
tun teja: g la...
Faizul Zakaria: hhahahahahahaa
tun teja: mesti dah terberak dlm suar
Faizul Zakaria: sat ha
tun teja: aku xkire
tun teja: aku nk blogkn gak!!!!!!!!

Tiada ulasan: