Rabu, 19 Disember 2007

suka hati aku ajer...

disebabkan waktu panjang aku travel from house to kilang...
so..byk lagu baru yg aku dgr dlm kete...(kira pencapaian yg membanggakan kalau x dgr iklan jer)

tp...aku telah sesuka hati menamakan penyayi dg tajuk lagu...

suke2hati aku letak penyayi ni yg nyayi lagu ni...takpe kan??

kepada yg pernah tertipu dgn assumption aku...sori ek...
aku suke dgr jer...xske tau sape yg nyayi...hiks...

antara lagu yg aku pernah suka hatikan...

aku ckp : 6th sense nyayi lagu Lagu untukmu...
padahal : Jumpa pakcik hussein yg nyayi...

aku ckp : munge cinta lestari yg nyayi lagu kelmarin
padahal : Farhan AF4 yg nyayi lagu tuh...

korang maafkan jer la kesalahan aku ni...
sempena Hari raye aidiladha ni...
aku nk amek kesempatan ini utk memohon ampun & maaf jika ade tersalah kate & terkasar bahasa...

kepada yg di perantauan...
selamat mkn kebab slalu sbg juadah di aidiladha...

andai ade yg yg sdg bersedia utk event2 kenduri terttentu pada 29/12/07 ni...
selamatlah anda...
smoga segalanya berjalan lancar


2 ulasan:

suya berkata...

selamat hari raya haji jumai...hehehe....maaf zahir dan batinnn

@tune® berkata...

selamat gak...cess...