Selasa, 27 Mac 2012

bukan aku

aku rasa...aku bukan aku lately...
dulu, mase mule² aku berblogging, aku suke update aktiviti aku dgn geng² sekolah aku yg saaangat gempak tu..(gempak di mata aku..bukan di mata korang)

pastu...kununnye...aku xmo expose diri aku dlm berblogging..kisah hidup aku sorokkan kunun...

tp skang smua aku tulis...

aku pon rase ni bukan aku...

aku rase aku ni rojak...

owh, sedapnye rojak buah petis yg makcik²+mak aku buat mase kitorang lepak² umah atuk...

petik buah jambu air merah yg kecik² n masam tu...pastu...kicap+cili padi yg pedas...

damn!ter;iur sudah!

punah!

4 ulasan:

Kakzakie berkata...

Jambu merah yg sama species dgn yg putih pun ada kan. Dulu kakak siap buat main baling-baling. Sekarang mana ada jambu itu lagi. Susah nak dapat...

@tune® berkata...

mmg susah...spesis tu dah lupus dek arus zaman....indahnya zaman dulu

:: Mrs.SyahNia :: berkata...

rojakkk..enaknya
tp smlm hanya dipandang saja
rojak yg djual oleh seorg
kakak.. ;))

@tune® berkata...

hahah...apesal pandang je?
xsempat nk beli?