Rabu, 13 Julai 2011

tupperware OH tupperware

bismillahirahmanirahim...

yela..nk mule bisnes kene la baca bismillah..harap Allah turunkan rejeki yg melimpah ruah kepada aku supaya aku dapat bayar PTPTN lam sam!!!

korang dah bayar ke?kalau pasport korang dah kene block..insap2 la weh...

hihi...berminat?ala...cantik tuh tupperware...korng xminat ke?

leh bg kt sedara mara..kawan2 as present pon xpe,hadiah kawen, harijadi ke...bg mak korang ke..xkan bagi tudung dgn baju jer kan?penuh almari n tempat tdung bulat2 derang tuh nk sangkut tudung korang...

kalau beli barang tupperware...

mmg terbaek!!!!!!!!!!!!!!

kalau korang nk jadi member...kenny rogers jer aku..aku sedia memberi diskaun...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

9 ulasan:

sue-ana berkata...

patutla aku kena tag kat fb smlm.ingtkan hape.dh jadi bisneswoman rupanya.keep it up!tapi.....peti sejuk aku kecik la.xmuat susun tapawer yg byk ini.hehe.(alasan lg.haha)

@tune® berkata...

alasan!!
ko boleh beli botol air...mengade!

b a r | n e berkata...

Ahaha, ku baru nak bagi alasan yang sama :D

sue-ana berkata...

aku dh ada dh botol air tapawer.dua bijik lg.satu bwk gi opis,satu boh dlm peti ais.

yelah2,nnti aku buat koleksi botol air tapawer la.hhehehehe

@tune® berkata...

BARINA N SUHANA-->>

NANANANANANA...
support la weh...

hahahah

Anak Wak Mail berkata...

tak maulah..tupperware untuk makcik2 ajeeeeeeeeeee...haha..:P

@tune® berkata...

woi woi...
tupperware best la.....

Arissa Aqilah berkata...

org kata kalau ade kwn2 jual brg, kita beli la sikit2...bagi dia galakan dan seronok berniaga...tapi tupperware (bkn jenama tupperware laa)kat umah aku belambak2..anak aku buat sepah.mgkin aku kena 5S dulu baru aku consider beli produk kau ok bebeh..

Umie berkata...

amboi..promosi hari raya nampak...wkakakaka