Selasa, 22 Mac 2011

sejenak bersama saya...

hai hai hai..anda bersiaran bersama saya...Fareeq Mikhael bin Farol Erwani..ala...xkn saya yg taip ini belog kn?of coz Ibunda saya yg terchenta lg cute miut iaitu Fazliatun Ismail...amacam name kami orang...F F F..di rumah kami slalu ckp bahasa F langguage untuk berkomunikasi...

Last month saya suda 2months old...this month 3months old la kan...xkn la saya tetibe 1yr old...terkejut atok n opah sy nnt...

semasa sy berusia 2bln..berat badan saya telah mencecah 4.7kg...ye ye..sy tahu...ini xdelah berat sgt dibandingkn dgn anak kawan² ibu saya...tp...ape saya boleh buat...sudah smua susu saya belasah, hasilnye ini juga...tinggi saya pula mencecah 57cm...agak², boleh x saya jd model ataupon imam muda?

sekarang, saya cuba mehami ape yg ibu dan daddy saya cakapkn kerana mereka sedikit pon xmemahami bahasa saya...telah saya agah² mereka...tp mereka masih xfaham²...buntu saya dibuatnye...maka terciptalah F langguage tersebut...

ketawa juga adalah perkara plg sy gemar...ape taknye..orang akan membuatkn sy ketawa walhal sepatah haram pon saya xpaham ape yg mereka cuba sampaikan...

Photobucket

amacam gaya hiphopers sy...boleh x altimate amik sy jd mentor die?




Photobucket

kesian himawari, die telah dipaksa untuk kiss sama saya...himawari..kite teraniaya kn?





Photobucket

diatas adalah gambar saya bersama mak sedara saya...auntie Farah nih suka mandikan saya kalau saya di rumah opah sbb ibu saya pemalas!!!

mak su saya pula bersama Himawari yg hobinye makan ape sahaja di atas lantai dan memanjat² sambil ketawa...


last week semasa ibu saya ke kedai, ade seorang makcik membawa anaknya yg baru berusia 2bln..die seorang baby girl..saya tau, gadis tersebut mengurat² saya tp saya xlayan...gadis itu comel² biasa saja...lantas, daddy saya bertanya kepada emak gadis tersebut...berat die berapa?

emak gadis tersebut menjawab, 5.2kg...ape??dlm hati daddy saye...lantas emak gadis tersebut mengutarakan soalan yg sama..dan daddy saya menjawab 5.3kg...fuh..daddy saya telah mengcover berat badan saya...thanx daddy...x up la kalau berat badan gadis tersebut lebih berat dr saya kn?

alamak, kecik² saya da pandai tipu...abesla saya..ibu mesti marah...

7 ulasan:

Anak Wak Mail berkata...

fafarefeq kafalah fah defenganfan bufudakfak peferemfempufuanfan...hahahahaha.

@tune® berkata...

bukan kalah ye...cume ringan sikit jer..

AZZ berkata...

okla tu..4.7kg..cute gitu..sebulan lagi lenguhla tgn ko dukung dia..btw aku dah conceive time visit ko dulu.nw dh 3mths ++

@tune® berkata...

congrats beb..janji sihat baby...

nnt roger aku kalau da bersalin!!

JelinaJoli berkata...

adakah kamu sincan kelahiran 1mesia??

Umie berkata...

hahaha..bole geng ngan muaz nie..sama2x jd ahli bina badan ye..kui3x

@tune® berkata...

jolie-->>
ye la..kami sudah ade himawari...

umie-->>
boleh..tp lewat sket la...