Selasa, 20 Julai 2010

keliru

aku tgk melodi skang dah macam aduan rakyat versi artist...byk jugak masalah jadi artist nih ye...terjah sane sinil...dahsyat jugak...

syukur aku xjadi artist..kalau x, mesti aku jer yg byk kene komplen...sbb aku nih byk songeh...kalau stakat si pasah senduk ngan ariel peter porn...bukan lawan aku la...

suara aku lg lantang dari si senduk n aku lg sexy dr si ariel tuh...agagagaga

kalau la smua masalah boleh setel bile masuk TV...and orang yg kite adukan tuh leh dapat hukuman yang setimpal besertakan bukti yg kite ade...mmg syiok..pada aku la...pada korang..mane aku tahu....

dunia oh dunia

7 ulasan:

en_me berkata...

dah lamer x tengok melodi.. uhuhu

b a r | n e berkata...

aku lagi suka tomtombak dari meh-lohh-diii..heheh~

cik jijah berkata...

ha ahh.. lama dah ilang nafsu kat melodi.. mcm hampeh aje skrg ni..

Kikuri-hime berkata...

Melodi skang dah jadik MElebih! Berita yg takde diada2kan.... Tipu tuuuu! Saje je nak 'mecapubmu'! Errr... bkn lucah ye... MENCAri PUBlisiti MUrahan...


BTW, miss u babe! Wat's up!!!

sue-ana berkata...

dh x berapa eksaited tgk melodi dh skrg. tp kdg2 lyn gak.

~aku sgt nymph tgk si Mi****le tu. huh.

@tune® berkata...

en_me-->>
melodi la gempak!!

barine-->>
itu hal budak kecik..aku dewasa la...
hihi

cik jijah-->>
xdak citer lain syiok tengari ari ahad slain gossip..


kikuri-->>
miss u toooooo

aku baru beristighfar nk pose...sib baik ko x melucah..cait!!

sue-->>
aik?
ko menyampah ke?
main star² plak...
susah aku nk jawab tuh

sue-ana berkata...

ko bole jawab guna star gak. hehehehehe