Ahad, 23 Mac 2008

Penat Day!!!!

Pepagi aku bgn g maen boling...mcm haram!!!
kalah terox aku
kire ala2 worst performance aku ler,...
arini caki anta..igt die leh maen..xdpt mae..cian die...
tp serius
aku maen cam haram!!!!!!!!



team mate aku...




pastu..bergegas ke wedding Fadi kt bankuet Shah Alam MBSA..
grand abes dowgh....
siap ade penari dr UPSI gitew...
lasaaaaaaaattttt




at d same taim..si caki g amek J kt Poli
pastu kitorg g lepak ESSO kt Batu 3...
mkn and solat,....
mkn eskerem&ayamas
nyummy




then..g maen futsal...sib baek ramai org harini...tpp
pinggul aku cramp sparti biase...




last but not least...
makan&lepak time...
kt darussalammmmmmm....


PENATNYE SAYA...
tp saya suke....


4 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

burung ape?
burung murai..
burung ape?
burung muraiiii...
burung ape?
ehhh..diam-diam..
hahahaha..

suya berkata...

diam diam
huhu
i loikeeeeeeeee

@tune® berkata...

syhhhhhhhh.......

chucky berkata...

yeah
diam weh