Sabtu, 8 Mac 2008

election Part-3

liputan Pilihanraya:
Parlimen Kapar
Dun Meru



Reporter: Atune
Photographer: Chucky




baaaaaannnnnnnnyyyyyyaaaaaaakkkkkkkk
posterssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


bukti aku g ngundi...
jlnkn kewajipan & tgjwb pada negara



meriah...





















the photographer...













sempoi akak ni..







kt wayar fon pon derang sangkut..
xde plak aku napak sangkut kt wayar letrik...

pepagi aku ngan caki dah g ngundi...
besh woooooooooo
tempat aku xramai org
tp parents aku nyer tempat ramai gler org...

sampai jer depan gate kt skolah..
org BA and BN smua kite org salam..
pukul rate..

blk ngundi..
jln2 kt area Meru n Bukit Kapar(Kg Sebelah)..

syiok woooooooooo..
mcm2 ragam...

smua kete kitorg bg lampu..
hambek ko..

aku raye Pilihanraya lebey sakan dr raya biase.
mebe sbb 5tawon skali kot...

mmg luar biase..
aku suke pilihanraya,...

yeayyyyyyyyyyy.......

Tiada ulasan: