Ahad, 2 Mac 2008

Ijat's

Sat, 1st Mac,
Ijat lak bertunang
dioe dpt org dekat ngan umah die jer
so kitorg jln kaki jer g sane...


hantaran dr pihak pompuan..
aku rase skang trend blah pihak laki&pompuan
theme same...
gold...ermmmmmm


ayah tgh diskas
mak tolon ayah...


sireh junjung



lenguh siut wpon aku angkat yg palg ringan...



me..ety & adeq...
derang ni anak apek...
tu yg memasing muke cine kopet...



the pengantin yg sumbung...
abesla ko jd bakal kazen aku...
hakhakhak



pengantin lelaki..



adik pengantin lelaki melati & murni



kakak pengantin lelaki




ety, cik a'a and adeq



aku lapo giler..
mak xmasak ...
die mmg suh aku mkn kt kenurik..
ade lauk fav aku...
lemak gulai nenas...
perghhhhh....
aku mkn banyakkkkkk
there goes my diet....

tape...ahad maen futsol...
yeayyyyyyy

3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

manyak laut.kenyang mkn.burppppsss

helomynameisjaye berkata...

salahhh.."L.A.U.K"
ngeee..keyakinan menaip yg tgi.

@tune® berkata...

melampau tinggi nyer J..\ke laut tuh dah mcm...
aku nyayi pitching ke laut jer??
ko perli aku ek?