Ahad, 9 Mac 2008

keluargaku...

kak nyah&abg wan blk mgundi kt Meru...
mlm kitorg g mkn...
dekatttttt sgt ngan umah...
mak&ayah...terpaksa ikut kitorg g mkn ebenthough derang br blk kenduri kawen...


kak nyah&abg wan



me&kak nyah...
su&caki

kak cik terpakse keje sempena election...
TNB xbg cuti kt die..cian die..
adik lak...
maseh kt PLKN..
insyaAllah...11 Dec die blk..


kalau kowang nk tau
ayah aku ni xske mkn dekat ngan kawasan umah...
sbb segan jupe org masjid or org kg or jiran,,,

eleh..
kalau mkn jauh dr umah pon..
mesti ade gak org knal...
smae jer...

hehehe

5 ulasan:

suya berkata...

adik ko blk 11dec?weih lamenyee

@tune® berkata...

hakhakhak...
typo error...
sbb demam yg melampou ni...

11 mac bebeh...

:: iera :: berkata...

tu ah suya..
2-3 kali aku baca..kot²laa aku salah baca..
sejak bile plak PLKN makan tahun kannn :P

helomynameisjaye berkata...

kalu setawon aku pon tamo g..huihuihui

@tune® berkata...

ala kowang nih...
mmg tau..
aku saje nk test tgk kowang...
alert ke idak...
hikhikhik

napak sgt prihatinnyer...