Selasa, 29 Januari 2008

Murung part-3

ape aku wat pepagi bute dah drive?

3.00am-ayah kejut aku die kate mak semput...
4.10am-ambulance dtg umah...
7.30am-mak admitted kt HTAR

before this..
she's ok jer...
sabtu lepas mase aku negok mak usu kt HUKM pon die ok jer...
tetibe mlm td...die sesak nafas...

smlm aku mmg blk sbb nk tgk mak..
xsampai hati tgk ayah jage mak sengsorang..

sudah jatuh ditimpa tangga...
tangga pula dicuri org...

1by1
2by2
3by3

smoga aku tabah menghadapi dugaan yg bakal mendatang...

7 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

dugaan banyak sbb Tuhan sayang?
sabar ye..

suya berkata...

sabar bebehhh......ill be her for u guys

@tune® berkata...

J...ntahla J...
aku bukan baek pon kalau DIA nk syg aku...insyaAllah...
aku bykkan bersabar..

suya, thanx so mouch...

:: iera :: berkata...

bwk byk² bersaba ye..

Tuhan bg dugaan kat seseorang tu bile Dia tau orang tu leh handle dugaan tu..

so just usaha & tawakal ye laling..

@tune® berkata...

thanx ra...thanx kt korg smua gak coz encourage aku tuk tabah...

huhu

Hana berkata...

mak masih di hospital? hope makcik gonna be fine..

@tune® berkata...

ye kak hana...mak sy maseh di spital..