Sabtu, 12 Januari 2008

erk??

arini sb aku buhsan, aku ajak didi g maen boling..
aku tlh melakukan SPLIT!!!
dr markah aku 77 terus up ker 103...
but...he still won both game...xaci!!!
Hate u!!
"ni 1st game...aku xwat aksi lg"

Dd senior aku mase skolah rendah&mase kt UM...
tp xpernah jupe pon mase dlm kampus mahupon skolah rendah...

pehtu..aku lepak ngan ummang & ati

derang kawen last year
mase aku dtg, keduanye baru lepas mabuk2
almaklumler..keduanya suda hamil...
pehtu...besekler...
kalau xckp pasal laki
derang ckp pasl pregnancy derang
pastu dok sibuk tya aku biler lak...
sukati kowang ler...

Ummang nyer adik Ipar ilang...kwn aku mase matrix
budak nyer lawo giler...
tp die tetibe ilang
dgr kate ikut duda padahal minah ni dah ade tunag

siap kes polis tuh...
bomoh smua arrr
aku takut minah ni kene mandrem sbb
derang dah check financial mamat ni...hampeh!!
Nauzubillah...

so kowang..kalau ade masalah...
jgn lari camtuh jer...
sampai lost contact...
buang family...

kalau nk lari..
silalah lari setempat...

6 ulasan:

suya berkata...

erkk kalo lari ke negeri lain?

@tune® berkata...

lari negeri laen...pinjam beskal mak aku...

helomynameisjaye berkata...

ekeke..jwpn yg wat aku kagetan..

@tune® berkata...

ngapain kaget ms J?

helomynameisjaye berkata...

hhihihi..sbb jwpn ko sunguh besahaje..
beta loooikkee!!lol

@tune® berkata...

btul pe jwpn aku...
insyaAllah leh juin le tour beskal skang ni