Ahad, 13 Januari 2008

Beskal Bawuuuuuuuuu...

ini emak saya...
2 weeks ago my dad bought a beskal for her...
reasons:
1. nk suh emak xcercise
2. nk suh mak jln2 lepak ngan kwn2...jgn jln kaki..naik beskal
3. adik dah PLKN, kak su dah blk UM, kakcik dah stay Puchong, aku dah stay Sijangkang, caki dah stat kelas, k.nyah mmg xdok meru...ayah slalu kt surau...so....xde org nk antar die ngaji & g kedai beli brg yg xcukup...makenyer...beskal adalah yg terbaik...
4. etc...


beskal mak kaler merah...
aku ske naik beskal skang...
kekadang mak saja nk bonceng kitorg kt blakang..
tp jiran² fikir..kitorg buli mak...
padahal mak yg suruh..
kitorg pon seronok ler k..
ade org nk bwak jln2...
"kak su buli mak...aku dah ..last week...hehehe"

3 ulasan:

suya berkata...

nak pinjam beskal mak ko.

@tune® berkata...

nnt bocor lak tyar beskal mak aku...kuikuikui

chucky berkata...

jgn ar suyaaaaaaa