Sabtu, 26 Januari 2008

Dimanakah Ia?

aku bekpes ngan wak & abg Dean pg ni...
baek punye mkn...
dah sapai Lab..aku nk wat keje...
igt nk sms suya sbb nk amek baju kt kak aza...

cari punye carik...
xdijumpai fon
dlm kete...
kt lab..
xde...

wak g tempat kitorg mkn..tya kt indon tuh...
die kate xde...
xpela...
da mmg nasib nk ilang fon...
aku redha...

sesape yg ade napak sila email aku ek...
huwargh...
Sedang dicari :
Nama: Sony Ericson Z550i
Warna: Pink belang2
Laporkan kepada sy..fazliatun ismail...
huhuhu

so..wat mase ni..
kontek aku ler pakai ape cara skalipon...
melalui darat...
udara...
samudera...
burung (pinjam owl harry potter)
angin(bukan buang angin)
email..ladyfugly@gmail.com

terima kasehhhh

3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

saba ye.munkin ade orng "terambil" dan 'terlupe" nk kasik pulang..

suya berkata...

TAKPE BEBEH ADE PHONE BKNNYE BES PONG...
NANTI BLI RAZR YEEE

@tune® berkata...

ataopon J, org tuh mmg ske nengok HP aku...nk pinjam takut...so die pon "sesje"amek...

mmg xbesh ade fon suya...aku rase nk pakai walkie tokie jer...