Khamis, 25 Oktober 2007

rain oh rain-wut i like about RAIN?

this few days ..mmg ujan sajer...i looooiiikkeeeeeee...i duno y...i like rain so much...
bukan yg dlm iklan clear tuh...
"hye, my name is rain"
bukan...bukan die...tp kalau die minat gua...ape salahnye kn...????heheheh

as for me...hujan ni satu rahmat yg xternilai harganye...valuable&precious...
"ma precious..."-gollum dlm LOTR

musim ujan ni...xpanas sgt...so miyak kete yg digunakn adalah yg ditahap min di mana tiada gas² yg disejat oleh cahaya matahari...plus, aku xperlu on aircond coz suhu luar same sejuk ngan suhu mini cooper gua...

well as u guys already know dat, temperature kt kilang gua adalh menjangkau ke 180ºC for oven temperature...so...bile musim ujan ni...makin rajin ler wa check platform yg atas2 tuh...

pastu time ujan ni mmg aman jer la coz aku mmg ske ujan plus aku ske air ujan...and ske sgt ngan bau ujan...

but we have 2 remember...when raining season, the price of raw materials increasing...mcm wa...harga latex mencanak naiknye coz rubber tapper cannot tap the rubber...cian kn? than how the ruber tapper nk survive kn?

wut about despatch boy lak...its too dangerous for them to send any document and...maybe they cant even go coz ujan...and pesawah, petani...mesti derang bace doa NUN...(yg ayah wa ajar nk elak ujan)....

maybe sum of them will sing
" rain..rain...go away...please come another day"

lagu yg palg besh time ujan2 ni ialah :
"UMBRELLA...ELLA, ELLA, EH EH EH EH..."

pastu lagu sedey dlm ujan ni...
"Gerimis pon reda angin syahdu bawa berita kau telah tiada lagi..pulang ke Ramatnya.."-Sheila

"gerimis mgundang?"-slam..wa xminat lagu nih...ke damasutra..


ntahla...hujan rahmat...org ckp kalau kite doa tgh ujan lebat...insyaALLAH doa kite dimakbulkan...

gua doakan smoga family & shabat gua sentiase dilindungi oleh Yang Maha ESA...

"kiss the rain"-gua tatau ni lagu sape...tp pernah nyayi dlm kalaoke ngan BKAH...harharhar..wa ske kiss the rain..
mmmmmuuuuuuuaaaaaaazzzzxxxxxxx....
xoxo

2 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

i loooikkee raining season too.
tp mukan-lahhh di key-el.sbb di key-el kalu da ujan beterusan+lebat=banjir=aku stuck kt key-el=tkle balik uma..
gaaaaaaaaa..
apepon personally im like u too.
ujan itu satu rahmat.dan juge method untuk dptkan jodoh.
payung=kongsi=jodoh.
boleh gitu?????
sbb tu ramai yg fall in love mase musim ujan.tu seme sbb konsi payung aaa..
aahahahaha..TEORI aku..

@tune® berkata...

aku terime teori ko coz secara teoritikalnye...mmg begitulah kirenye...
hehehe