Selasa, 16 Oktober 2007

4th Hari Raye

arini aku keje...raye ke-4..last year..raye ke-3..
tp disebabkan aku balik lambat gle mlm td...make aku pon xlarat nk bukak mate...

akibatnye...aku terpaksa blk umah dan dgn slembanye aku tido...
harharhar...
sapai kilang aku wat keje cam bese...
sok keje lg coz ade meeting yg aku leh skip...

arini..dlm ramai2 kwn mak aku yg dtg...ade la...speasang suami isteri ni...kwn aku mase skolah rendah dtg...
Norlizawa& Lan...huh...so sweet derang ni...aku ske sgt ngan si wawa ni...
die ni baik jer...
ape gak event yg aku wat..mesti die attend...
huhuh

3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

hubby die nmpk wasatiah-al-alim-ulamakkunn..
selamat dunie akirattt..hermmm

chucky berkata...

hahaha,sedondon aku negok mereka itu,

@tune® berkata...

mmg alim pon...tp aku tetap wrockkkk..hahahah