Khamis, 18 Oktober 2007

Me @ work


" ape aku nk report kt Mr. Philip ek..."


" wall yg pening ngan ntah hape mende ntah"


"aku berangan pegang pistol"


" suthevan ngah wat² keje"


"calendar nk tgu ari raye"


"table opis aku yg xpernah kemas"



" ni la baby aku...black gak...aku igt nk kaler fon tuh gak la.."


"abg jaya"


"thumbs up!" means ...aku ni org yg suke betulkn org yg berkepala senget"

ekceli...aku sdg mgamal GMP-Good Manufacturing Practise.
Goggles ni aku baru dpt....so aku pon bergaya sakan la (banyak)...
ni la kilang tempat aku bekerja...ni cume opis...
plant die aku xleh nk tunjuk...bahaya...

so guys...selamat berkenalan...hahahah

2 ulasan:

Hana berkata...

mak aai..gillak aa...kat pc ade id pekerja..siap gambor lg tuh..hehehehe...

:: iera :: berkata...

naa..dia takut atun tuka ngan pc-black-magic umah dia...kan serupe..ngehngehngeh..