Jumaat, 6 Januari 2012

Kenapa perlu ada resolusi?

Pada aku, resolusi tu penting...resolusi, matlamat n azam...untuk tahun tersebut...tp kenapa bile tahun baru baru nk ade resolusi...kalau xde tahun baru?xde la resolusi?

Dah tu kalau setahun 800 hari....800 hari la kene ade resolusi tu?sib baik Allah bg 365 ¼ hari dalam setahun kan?
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 ulasan:

sue-ana berkata...

taun ni gua blm set azam baru lagi. huk3.


p/s: canggih, update pakai blekberi dh skrg..ngee..

Kakzakie berkata...

Kalau ikut minda dan kehendak banyak yg hendak dicapai...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

eh citer azam this year x der azam pow...nangesss uols

b a r | n e berkata...

Time tahun baru agak relevan kalau nak ada resolusi /azam, kalau time2 lain org kata buang tebiat pulak, huhu.

Anak Wak Mail berkata...

haha,,saje nak menaik semangat di awal tahun..;)

aimaniman berkata...

tak pa.. buatle apa2 je asalkan sesuai dengan pendirian dan matlamat diri,..

jijah montel berkata...

caitttt... dah tu... apa azam nya?

@tune® berkata...

sue-->>
kehkeh...jangan nk azam sgt laa...hahah

canggih?eleh...org lain pakai asus lg canggih..kihkihki

kakzakie-->>
name pon manusia kan...mmg nk capai smua hal...

lady ayu-->>
xmo nages2 na....xyah azam dats mean xyah nages...

barine-->>
kalau time april fool mmg buang tebiat la kan...

rifhan-->>
byukan saje..dengki tuh!

aimaniman-->>
ye ye...insyaAllah...

cik kak jijah montelku-->>
xde azam...kehkehkeh