Selasa, 27 April 2010

siapa percaya online?

oke...kawan online orang ckp xleh dipercayai...ni kite leh kate 50-50

same gak ngan gossip kt internet..ade yg boleh dipercayai...

kalau beli barang pakai online?adehla...leh caya gak..tp aku ngan kelik aku suda terkena sama ini satu webpage...baju sikit punya santek..skali sampai..macam baju kt pasar mlam jer...

butta...dah beli kn...pakai jer la...nk kate mahal...biase jer la..

tp kalau tudung, oke skit kot coz material kite leh imagine...

**aku mmg sukeeeeeee sgt tgk katalog!!!wpon xbeli..tgk jer pon..jadila...

6 ulasan:

arfahadnan berkata...

aku pun suka tgk katalog..
tapi tgk jer..
sbb selalu nyer gambar dalam katalog mesti cantik2..
huhuhu..

hacienda berkata...

tgk jgn xtgk

enjelinajolipit berkata...

aku kwn online ok, apsal ko brani panggey aku mengabihkan lauk mase knduri ko??
so aku la yg 50% yg bole dpecayai tu.
kalo tak, harus aku tipu mak ko gtau lom dapat freebies mase nk balik...
ekekke..
ko paham ke???


bile nak de baby??

Kikuri-sama berkata...

Skang ni, duk umah pon bole abes duit!! Aiyahhh!

suez berkata...

kalao pakaian, aku tak berani nak beli online. kene pakai di badan gak baru berani. eh jap, ade ke barang yg aku beli online? mcm takde je? oo ade. lesen aku renew online. kire okla tu kan?

chucky berkata...

jgn terpedaya...