Ahad, 8 November 2009

terbukti

terlalu byk aktiviti yg gua wat...nk jadi blogger tegar...byk tul alasan..mcm kene tol plak...
gua xtau gua kategori pencalonan life blogger ataupon blogger merapu...xpon blogger serius black...mahupon blpgger si jarang/suam apdet....

bz??kang lu olang katekan alasan...hihihi...



Photobucket

hari tuh ade cameran sibuk nk tangkap gambar gua...(bukti di atas)




Photobucket

maka...gua ngan geng nk merusuh...nk hempuk itu cameraman&camerawoman sambil di awasi oleh puan PPUM




Photobucket

oo...ghupenye si tukang tgkap gambar nk tolak kamera...bukan nk tangkap gambar kitorang...

ceh...





Photobucket

ni plak...dua orang sekoriti cum drebar...

***************************************************

Photobucket

maklong dgn alat penimbang arwah nenek gua mase zaman buat emping tahun 1990an...accurate tuh....siap ade calibration sticker...

alhamdulillah..Supplier yg kt Jln Khamis yg buat onar kt bisnes gua..telah melangsaikan segala permasalahan gua..stok dah byk...alhamdulillah die bayar smua...

xmenang tangan gua dibuatnye...


***********************************************

persiapan nk walimatul urus...baru 20%..kerja keras sbb ade orang mau design gua punya pelamin....cant wait for my big day...nnt gua minta add lu olang..nk jemput lu olang makan time krismas nnt...gua x buat thanx giving...tengkiu adalah...

*********************************************

it's her birthday...so we decided to celebrate it at capsquare....(ni yg tipu)

yang betul: gua langsung lupe nk wish bday minah Jay nih..hihi...wat surprise party tuk die...last² gua terkejut caki bwak cake..walhal mmg lam plan..ntah pape ntah..terkejut sbb lame nau nunggu derang...



Photobucket

colours of ranggoli!!




Photobucket

the cuppies-from The Basics Stories Setia Alam





Photobucket

the super models....me,Jay, Caki, Suya n Lili

*******************************************************

16 ulasan:

lumut berkata...

weh..wa ade nest month beb..
lu nak kawen ker??
kalau lu kawen wa dtg...
wa ajak blogger lain buleh ka??
hahaha..

syes lu kawen neh?
wa hepi.

mamai berkata...

eming ada lagi ka nak sekilo

Aloy Paradoks berkata...

byk pulak gambar kali ni yee...

Tanpa Nama berkata...

ammvoiii angkat sebelah kaki segala.. ehehe

hacienda-hyacinths berkata...

atune atune....

macha_sezs berkata...

rama rama tu boleh makan sekali tak?

Ya-Allah-Sedap-nye.....

mugiwara berkata...

pergh~
memang sebok...


tau tau. dh nk kawen!

mugiwara berkata...

oh ya!
tahniah~

suya berkata...

yeykawennnnn

Adam berkata...

kamera apa ko guna ni? kabur semacam jer gambar.. :p

echan berkata...

sedapnya cup cakes..

wa punya birthday kamis minggu depan. bole la lu nak kasi suprise kat wa. eheh!

helomynameisjaye berkata...

bahahaha..ye korang mmg sweet sampai aku tk terkataaaa :p.ces lesbian la sangat kan.agagagaa

~ Lady ell ~ berkata...

persiapan kawen baru 20%?wei,ko biar betul majlis lg sebulan jer..

aku tk tau la dpt dtg ke tak?dh sarat sgt..takut plak terberanak kat umah ko nnt.kang sibuk2 org dtg tengok pengantin, dgn pengantin2 sekali gi hospital.naya plak.

wah..makin maju bisnes cendawan ko.tahniah beb.

sib baik tak de gambar kaki cagu.hahaha

jijah montel berkata...

gerammmmm.. tgk cuppacakes setia alam..

@tune® berkata...

lumut-->>
orait beb!!gua jemput lu n blogger yg lu nk bawak..
xde hal...

siyes lu hepi??
wa mmg heppi

mamai-->>
ado...nk ko?

aloy-->>
byk sgt ke?

yginsap-->>
kalau angkat 2 belah kaki..bahaya

macha-->>
leh mkn..dah abes dah

mugi-->>
hihi
thanx

suya-->>
yey!!

dakjaat-->>
aku pakai sony T20 je vibrate tuh...bukan canon eos mahupon yg lain...

echan-->>
sedap!!!
surprise!!!!

jay-->>
hahaha....lesbian kah???

ell-->>
hihi...
ade byk benda..xpe ell...

cik jijah-->>
ye...meh la mkn....

@tune® berkata...

ieda-->>
ye saya...

tertinggal plak komeng hang