Selasa, 10 November 2009

masalah yang xberapa masalah sangat

perempuan akan risau terhadap bende yg xpatut dirasaukan.cth terdekat:

nk g keje die kate xde baju (walhal baju rotate 2bln pon xsampai lagi die nyer turn)
katelah in her mind da namapk nk pakai baju sekian²..yet baju itu tidak dijumpai..die akan duduk di hadapan almari sambil termenung dan berpikir hendak pakai baju ape...

bile dah dapat baju yg diidamkan...nk match kn dgn tudung (kepada orang yg bertudung) satu hal plak...bile tudung yg dicari xdijumpai...maka, die akan rombak blk ke baju...ataupon cari tudung dulu baru cari baju...dan begitulah seterusnya...

tang kasut plak...hmmm....padahal kasut berlambak, ade yg bersusun ber rak²...tp???nk gak beli kasut baru...

mungkin ade orang nyer masalah lebih chronicles of narnia dari masalah di atas...

17 ulasan:

macha_sezs berkata...

kalau usulkan kat PBB, diorang akan cuba selsaikan tak masalah ni?

hacienda-hyacinths berkata...

aku xde.. sbbnye aku iron bj utk smggu atau 2 mggu trus.. peknen ni lg la aku just ade 5 pasang bj je,so xde pening2 la nk pk baju ape nk pki..sbb aku xdela nk berlawa2 sgt..jgn mmbzir.. betul x?janji aku sempoi n aku tetap cute..muahaha

@tune® berkata...

cha-->>
PBB sama NGO akan sedaya upaya nk solve kn

ieda-->>
masalah ko ilaha ko xleh nk bergaya...miahahaha

helomynameisjaye berkata...

hahaha..ayoyoyo mak terase nyahhh..agagagaga.jom beli baju!!

mugiwara berkata...

ini soal hati dan perasaan.
tak boleh main suka hati ja...


argh!
takde kena mengena!

kotaklimasegi berkata...

wah..
samer ler..
lagi tension kalau dah lambat..
tapi nak gak baju ngan tudung yg dibayangkan..
haih..

mamai berkata...

baju kerja aku rotate untuk smeinggu ajer lamari aku kecik ajer

jijah montel berkata...

ellleeehhhh.. beli je lah kasut tu.. takpeeeee.. akak tak marah..

lumut berkata...

perempuan mmg lumrah le tu.
suke beremosi..

hehe

chucky berkata...

baik mcm aku,pakai ape suke

Aloy Paradoks berkata...

syukur aku lelaki... alhamdullilah..

suya berkata...

agagag mak pon terase pedas mase mkn pedas td..agaga....

JelinaJoli berkata...

hari ni wa pakai baju nak gi keje, baju tak muat. ketat! wa malas iron baju laen. wa rodok jugak sampai lepas. sebek x koyak. naek moto, kaen jugak ketat. da serupa minah rempit. kaki d depan, badan ke belakang amat!

Tanpa Nama berkata...

setuju2. psl aku pun sama macam tu. last2 ada baju yg dah berapa thn tak pakai.

sue-ana berkata...

mmg tu masalah yg aku hadap tiap pagi. tapi kengkadang tu, aku selamba je pakai tudung xmatching baju. (lemari aku dh penuh, tp hajat nk bli baju baru hari2 ada.camno?perlukah mmbeli sebijik lg lemari? hu hu)

Umie berkata...

sebab tu aku suka pakai uniform..takyah pikir benda2 tuh sume..jimat duit pun ye jugak..hehehe

@tune® berkata...

jaye-->>
hihi
rasa jgn xrase

mugi-->>
hoh...topik hangat kau tuh

arfa-->>
terbayang jer kn??
hihi

cikgu-->>
baiklah...awak bayar

lumut-->>
lumrah??
luar biasa kn??

caki-->>
ko xpe

aloy-->>
syukur..amin yarabbalalamin

suya-->>
mkn cili td??

engkolah-->>
huish..bahaya la...

juliet-->>
bukan ko pakai uniform ke??

sue-ana-->>
beli lemari baru...baru up!!!

umie-->>
aku pon ske pakai uniform..sama jer smua