Khamis, 11 September 2008

Wut a small world...


From:
Date: 11/28/2006 9:18 am
Subject:

wey..secare tak sengaje


Message

aku ade cerita klakar...
aku ade sorang kawan nie dulu kat uitm...
pastu kitaorg tengah tengok amoi2 main netball satu hari..
pastu tepi tu ada lah awek uitm main hoki..
aku ncakap lah kat member aku yang aku tau ada budak sekoah SAB aku lame yang terrer main hoki...


pastu dia pun cakap dia pun pernah tengok budak perempuan main kat sekolah dia yang hebat...
aku cakap yang budak2 nie kembar...dia pun kate kembar..
secara tak sengaja aku ngan dia tengah bercakap pasal korang berdua....
Kenal TOYONG..aizam afifie..klang..
muakekekeke
adam


email ni wa dpt from frenster..da lame dah...
wut a small world kn?
klaka plak bile igt blk....dearng ngumpat aku ngan caki...wagagaga

Adam ni budak skolah kitorang mase kt SAB (Sek Aminuddin Baki K.L)
pastu Aizam Afifie lak budak skolah rendah kitorg yg menjadi pojaan ati ramai org..muakakaka..
tp aku sure skang konfem da xde sape heran...

neway...lame gle xjupe derag..ala,...si Adam nih ala² mat saleh&spoilt brat sgt...skang pon dok obersea la...tp gatai nk mapoh!!

aizam nih..dok dekaaattttttt ngan umah kan cik suya kn???

3 ulasan:

suya berkata...

ehemm iye dekat ngan rumah saye.ke rumah awak?hahaha
yg aku tau die ketua penggawas mase skola rendah.
psstt..die dah kawen ke?

atune® berkata...

ehemm...
die blom berkawen..kalau x musti mak aku dah kecoh soh aku kawen cepat..kekeke...

mau nomo fon kah?

chucky berkata...

blom kawen laa,
heheehehehe