Selasa, 16 September 2008

Ape nk Jadi

umumnye...perempuan mmg xpose...ramai yg samada xnapak² anak bulan(sbb dlm pantang or period) or ade yg ter awal napak anak bulan..(especially angkat bendera bile nk dekat raye..) kire die raye dolu la...

Lain plak halnye dgn org lelaki yg kompem xde bendera hendak dikibar sbb skang ni bukan pon cam skolah nk kene naikkan bendera tiap² ari senin kn sambil myayikan lagu Negaraku...kalau ade yg xpose pon adalah disebabkan masalah kesihatan contohnya:

1. Gastrik (xleh xmakan sbb nnt leh pengsan n memudaratkan)
2.Kalau kowang kene admitted, d
a tentu kene mkan ubat ikot time...

Tp aku bukan nk salah kan kaum² lelaki yg xpose nih..and bukan aku sokong kepada yg xpose or malas pose....tp korang sendiri sedia maklum bahawasanya...terdapat beberapa gerai or tempat makn fast food yg dibuka 24hrs...(mamak, McD, KFC etc...)
tosei mamak(hmmmm..)


Mc Value McD (gulp)



dinner plate KFC(burppp...)

Pendedahan xclusive:

and..yg aku lagik x puas ati ialah apabila kt tempat aku sewa umah ni (Taman Perwira) kt Sijangkang nih...ade la satu gerai yg menjual mknn berlauk, goreng pisang& keropok leko...aku napak...org yg beli kebyakkan adalah budak skolah menengah and org lelaki yg sihat walafiat ...method yg digunakan semasa membeli ialah...pakai cap, spek itam n tutop muke...helo..kalau ko belikan tok kawan pompuan, nenek yg uzur or anak ko yg xpose apesal ko nk tutup muke???
gerai bumbung kaler biru



agak malap sedikit sbb aku kene cover line!!roger n out!!

mase aku wat segmen terjah ni..ade sorg mamat ni relax jer beli lauk dengan mendedahkan identitinya sbg lelaki...terjahan ni berlaku mase kol 1.00pm mase aku blk rehat...aku akan adukan hal tersebut kpd JAIS tok tindakan susulan....korg sapot la aku eh...

kt chillis mase aku g last week, kt pintu ade notis from JAKIM yg myatakan die xleh benarkan org Islam masuk time daytime...kt KFC pon kalao korg xpose korg xleh mkn kt dlm premis...kang black maria hanta blk wpon org pompuan...(kt Telok panglima garangla..kt tempat lain aku tatau..)

Sepatutnye..JAKIM or kerajaan kuarkan arahan mknn kt bazaar or kt mane² leh jual slepas kol 3.00pm sahaje...taula nk raye n dapatkan pendapatan yg lebey kn..tp jgnla sampai camni...aku pon dok sibok cari duit nk beraye sakan...

**Pesan mak aku...wpon kite xpose(especially owang pompuan) kite xleh tunjuk yg kite xpose...
**Sekirenye mase kite mkn, org yg tgk kite mkn terliur or dlm bhs latinnye ngencess, kite yg mkn akan berenang² dlm air liur org yg dlm bahasa latinnye ngencess di akhirat kelak...


9 ulasan:

suya berkata...

bace intro ko sudah cukup wat aku ngencesssssssss

helomynameisjaye berkata...

ade ek kt chilii's tulis camtu?jadi chillis bagus la?jadi kita leh salu pegi la?hahahaha

chucky berkata...

NE XWIK KOMPEM AKU X POSE,KENE LA BELI MAKANAN DRIVE THRU AJE

@tune® berkata...

suya-->
air liur tuh..lap dulu eh...

J-->
ade..so kene la g kn....dan lagi
dan lagi..dan lagi

kie-->
eleh cam xbese drive tru...
kompiden jer xpose..muahahha..
pas ko aku lak...

~ Lady ell ~ berkata...

apesal ko nk cover line..patutnye ko turun siap2 amik gambar sakan kt die ala2 reporter..baru bengang die...pastu ko ckp la JAIS jap lagi dtg...

shafa berkata...

tuh ler..aku dgr pn angin...
ampeh..mmg laki2 tuh xleh buat jd laki...
tp think at +ve side..
mgk die nk beli siap2 tuk berbuka nnt...
or die sbnrnyer dh terliur tgk tuh..
so die kate beli jerlah...satgi buka bleh mkn...
betul tak...???
sian kt laki2 sape ler tuh....
heheheheh

@tune® berkata...

ell-->
kete aku nih org senang cam...so aku takot gak kalau derang pengapakan aku nnt...(haah eh..apesal lak aku yg nk takot?)

Pa-->
erm...sanggupkah ko tgu sapai nk bebuke...pade aku...org tuh masak biase jer sbb aku da penah beli mase lom bulan ramadhan...
ntahla...

Hana berkata...

hurmm..last week aku pi tukau tayar kete..ade mamat ni slumber je makan masa lunch..pekerja bengkel tu la. tp muka mcm melayu..mungkin die kaum bumiputera. tp ade dulu2 kat kedai levi's klcc..aku ingat lg. mamat ni (confirm melayu & worker jgk) dgn slumber nyer sudah tapau 1 polisterine dan masuk kat bilik belakang kedai jean itu..hampeh...

@tune® berkata...

mmg sgt hampeh kn na...tpm apekan daye...maybe die ade gastrik...muahahhaa