Khamis, 4 September 2008

harum semerbak menusuk ke hidung

dulu...wa ade jiran...name die Cik Timah & Cik Pie...
derang ade 5 org anak..Anis, Anul, Adi, Amy, Amal...

♪kami berkawan baik..
Xsame sedarjah,
belajar bersama,
main bersama♫

tp..pastu dierang pindah ke rumah agam yg agak besar...the whole family....
but now...yg si Anul tuh da kawen and die dok ngan Ikin (bukan AF3 mahupon Ikin Mawi ye Pa...) and bersame anak die yg sgt cute!!derang dok sebelah umah wa ler...

Ikin nih org Kelantan...ya Allah...kalau die masak...semerbak siut...smlm lepas buke..tetibe bau ikan goreng...luolang imagine la(sure xleh imagine..sbb bau pakai idung...)..goreng ikan pon leh bau ke sebelah rumah..apatah lagi goreng telur...masyaAllah..kalau bulan pose nih dok terigt bau masakan die la...

wa bukan nk memuji or hape la kn..masakan minah nih mmg tip top ..ye la ..org pantai timor...bab masak mmg kelas Lima Jingga la..tp bab laen...wallahualam...(tidak dibenarkan utk mgeluarkan ayat² puake di Bulan Ramdhan..)

same gak ngan osmate wa kn....masak mmg mabeles less less la...hehhehe...

bau masakan die..wat wa tetido dr jam 10pm sapai 6.00am..makcik pakcik wa dtg pon wa xsdar...adekah ini kerana wa telah dihayutkan dgn bau masakan tersebut???apakah wa telah di pukau sapai terlena tido??

and yet..wa termimpikan 2 kawan baik wa mase kt TG..pe barang mimpi lu olang..masing² nk kawen da...cait!!!mmg setan di Subuh ari la lu Azam n Fahmi...hakhakhak..raye jgn lupe dtg umah wa...xdtg pon tape..wa xkisah...sbb lu mmg ske wat janji Polis!!!hakhakhak

ape wa mgarut karut nih??


2 ulasan:

hacienda berkata...

ha'ah...pndi masak ek?mmg alhmdulillah..aku rs aku phm ape mksd ko bile kate yg ...(tidak dibenarkan utk mgeluarkan ayat² puake di Bulan Ramdhan..)hehehehe..adakah ko pk ape yg haku pk??? mmmm

atune® berkata...

hakhakhak..apekah same..mungkin same...mungkin tidak..