Khamis, 20 Februari 2014

takterupdate

haiyoh...macam² alasan aku nk tipu sbb xupdate blog...korang je la pikir sendiri ape alasan aku nih...
sejak 2014...this is my first entry...phew...

oh ye...dah nk masuk tahun baru aritu bos aku dr UK ade email yg die tulis gini:


Dear Atun,

Thank you for your work over the last year. I very much appreciate your sense of humour and having you on the Nitritex team. I hope, with all your work + the kids that you are managing to find time to keep up your blog!

Best wishes,

Derek
keep up blogging???kikiki...bos..yes u did read my blog..my 1 time je kot?

bos..do u want me to write about this company?haiyoooo...even though we had a great time together...I feel like...so many imbalance ...unfair...grrrrrrrrrrrr

aku tau die xkan bace punya...

cuma aku harap..this year aku dpt ape yg aku mahukan...duniawi ukhrawi..

Salam sayang...dari aku n family...hihihi



3 ulasan:

sheequeenzz berkata...

erk..boss ko baca blog ko...erkkkkkkkk ngeri...

cahayaygmemelihara berkata...

biar betul tun...suspect la boss gini...*tabik* sangat rare!! :)

@tune® berkata...

@sheequeenzz:

yes he did...
everytime jumpa aku..die asik suh aku update sbb die kate dah lama xupdate

@pijot:
ye..all the way from UK...
aku rase nk kutuk je management die..boleh?