Khamis, 19 April 2012

tak biasa yg biasa

fenin...new look membuatkan aku mabuk² sapai xleh nk update post?
yeap yeap...xgheti aku nk carik new post...sapai la arini aku baru aku study cane nk gunakan blogspot nih...

xde mase la nk study..arini sapai opis 7.30am sbb nk study blogspot...boleh gitu?

aku tipu...aku tgk nk ujan, so bile asben aku nk g keje..aku pon cepat² la ngekor sbb malas nk tutp gate...bior die jer tutup gate....kol 7.00am gerak sbb anak aku akan leka kalau tgk katun pororo...so aku pon memecut harley davidson khayalan aku ke tempat keje...

tup tup...operator smua tya jam aku rosak ke?

biasa la...aku kan slalu blk awal...so dtg awal 1jam..apelah sgt kan...

so...to conclude...

aku kene study blogspot ni lagi...

aku suke ini kuah rojak mak bee,...mak sapelah kan?

(waaa...aku xyah insert gambar pakai html...yahuuu)

6 ulasan:

Kakzakie berkata...

Oh... baru nak guna ye... Sebenarnya sejak akhir Mac blogspot dah buat kita pening...

@tune® berkata...

kak zakie...

mmg pon...tp sbb jarang bukak so tatau bile start hahaha

sheequeenzz berkata...

samalah aku..bnyk nak kene belajor lagik ni..kene bukak tutorial2..mabuk seh? cian ko...

@tune® berkata...

HAHA.kin..aku xmabuk baby

aku mabuk blogspot nih...wakakak

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

mak bee kuah rojak sedappppp
selalu ai tmbh cabai lagi kat situ kasi pedas lagi ngeeee
nnt blk mesia nak bawa stok byk2 la :p

@tune® berkata...

HAAH...ko bawak stock byk² pastu jual kt sane...perghhhh

untung!