Isnin, 12 September 2011

pengaruh mempengaruhi!

kelas ko Jah!
kelas ko Maria!

eh eh..ko kelas ape dulu ah?
5 budi...oooo...

sebagai insan yg marhaen..aku sgt mudah di pengaruhi n mempengaruhi...
sale 70% dan percent² yg sewaktu dgnnya...100%??mane mane?

aku dah tau kenapa Iklan tuh penting...

kalau promo kaw² mmg mudah terpengaruh..

n kalau hari² dok tgk iklan yg same..lame² boleh terjebak kepada scene² n aksi² yg bukan² iaitu ter ter ter beli..."ter" oke...

ni smua angkara sape?
IKLAN!!!


Photobucket

kelas ko jah!


Photobucket

kulit anda kering sbb ade kuman?

tgh search n gugel gambar lifebuoy, dapat plak statement yg sabun lifebuoy x halal...tapi xtau haram ke x...wallahualam...

ni skang das auto das auto...aku bg sedas due..dapat bende alah ni...

Photobucket

eh xmo ni..nak yg nih...salah gambar...

Photobucket

6 ulasan:

JelinaJoli berkata...

aku ingat nak iklankan blog kat tivi la plak...

mamai berkata...

yang bawah tu tak ada diskaun 70% ker

maCy berkata...

name pn iklan utk tarikan. hehe

Anak Wak Mail berkata...

senang citer..k.uda mudah dipengaruhi..hahaha!

Umie berkata...

Nie kalau aku pengaruh ko suruh undi aku jadi YB..ko rasa ko akan terpengaruh tak? hohohoho

@tune® berkata...

jelina-->>
wohoo..leh wat duit tuuuu

mamai-->>
kalau ade bersepah dah orang guna...

macy-->>
mmg tertarik!

rifhan-->>
hahaha...

ye sangat!

umie-->>
kalau aku ade percent..mmg aku terpengaruh!hahah