Ahad, 13 Februari 2011

bila pala otak menghalalkan cara...

skill driving aku kene polish balik..kasik kilat mcm Brabus si Jejai nih...baru aku leh cilok mcm Schumaker ataupon jason Statnam dlm transporter 1, 2, 3 yg aku kombine jadi satu filem(bajet filem)...

nk langgar lampu isyarat??aku xpenah buat tp kalau lampu merah aku pecut, adela...

setakat nk cilok sna sini...asben aku yg saiz da macm Afdlin Shauki lg baik punya cilokk..

kalau stakat potong q kt trafic light, tu xyah diajar kalau da mmg xamik sabjek moral lam SPM

nk dabel pak or paking senget..mudah banget...

tp ape kes kalau aku drive mlm2 lampu aku x on...lex jer drive kt Jln Meru xon lampu..bila lg 100meter nk sapai umah baru on lampu...

pastu bile da sapai umah, aku nk kunci pintu, aku napak bontot ko disuluhi lampu kereta sendiri? apekah?

12 ulasan:

chucky berkata...

ko mmg bengong arr..ahahahaha

suez berkata...

sindrom lepas bersalin (jadikkan alasan).

Kikuri-hime berkata...

Besela babe! Aku pon kekdg lupa bukak lampu... Aku cume sedor bile dah nak sampai umah,... tu pon sebab umah aku gelap... Hadoiyaiii!

@tune® berkata...

caki-->>

ting tong dah nih...

suez-->>

alasan yg kuat!

kikuri-->>

mak aih..sama parah dah nih...

cik jijah berkata...

urat banyak putus ni.. ari tu meneran kuat sangaaaat.. hikhik

mamai berkata...

gila la terror kau bawak kereta yer..kagum pakcik

triple x malaya berkata...

erm x on lampu mase drive luar biase 2..tapi gua sorong moto dlm gelap dr bukit kerayung sampai jalan nenas lain terlalu luar biase kan..haha,sampai arini msh terase skit jiwe..

Umie berkata...

nie pakai mata kucing ke ape leh nampak dlm gelap..isk, dah lama aku x drive..dah lupe camne nak pegang stereng..harus balik mesia nnt asah skill memandu semula..uhuk3x

Arissa Aqilah berkata...

idak ke rasa pelik sepanjang jalan tu kepala kena ke depan, rapat ngan stereng sbb x nampak jalan?isk isk...bukan mata kucing ko ni...mata harimau ni..

@tune® berkata...

kak liza-->>
bape banyak agaknye eh yg putus?

mamai-->>
pakcik...dlm bahaya tuh..nnt kaget jadinye...

umie-->>
kalau ko blk sini...da ada taktik n teknik baru...lg mcm2 stylenyeh....

aishah-->>
jln terang..byk lampu...mate harimau lg clear la kn...

JelinaJoli berkata...

ko ni dah habis pantang ke belom? lain mcm je hilang ingatan

@tune® berkata...

da abes pantang..tp tgh berpantang maut sebelom ajal gak la...