Jumaat, 16 Oktober 2009

reben merah

positive slalu bende yg baik-baik kn?
tp kenapa kalau positive HIV tuh dianggap perkara tidak baik...

think positive pasal penyakit dan pesakit HIV...
itu kene buat...bermakna...HIV positif tu..oklah kn?

7 ulasan:

hacienda berkata...

ko ni mcm2la...

macha_sezs berkata...

aku pun mula2 konpius pasal mende ni.

HIV positif tu tandanya dia ada ke takde?

kalau ade kenapa kena positif? baikkah HIV itu?

rosak RAM otak aku.

mamai berkata...

bersangka baik paad orang dapat HIV tu baik tapi kalau dapat HIV positif tu hahahaha tidak baik itu

aloy_paradoks berkata...

ye betull. positif dia ni gila...

ell_jay berkata...

hmm.. overrated.. org kita masih tak leh terima penyakit ni.. padahal banyak lagi penyakit lain yg lagi berbahaya.. contohnye.. sakit hati.. boleh bawa kepada dendam kesumat yang boleh membawa kepada kematian serta merta..

ape aku merepek ni..

mugiwara berkata...

aritu ada satu citer...ntah apa...aku tak ingat...sebab tgk kejap je..

katanya...hiv positip ngan aids tu mende len...

len sgt ke?

@tune® berkata...

ieda-->>
macam² bukan aznil tau

macha-->>
tukar mother board skalik arr

mamai-->>
hihi...tgk gak dapat jangkitan dari mane

aloy-->>
adeh..fenin

cikgu-->>
raya arituh byk sgt ke mkn kerepek??

mugi-->>
mmg len...
aku pon tatau ape yg len..gugel sajork