Isnin, 13 Oktober 2008

it's gettin bigger




tambah sorg lagi anak lelaki lam family..gua mmg ske...
senag sket nk soh angkat barang itu ini..(ade berbaur pembulian di situ)

adik gua si Farah ni da selamat menikah...


soklan peberet tok gua n caki..gua jawab ngan senyuman sahaje...
kalu sorg yg tya ...leh tahan lagik..kalau hampir smua tetamu yg hadir tya??
pastu ade budak ni plak tya..ewah..ko skolah pon xlepas...bising nk tya hal aku lak...
mmg rase nk letak kaki lam mulot derang....

tp Allah jer yg tau camne perasaan aku...lu olang tatau sbb lu olang talak lase...
sian parents gua....
wa cite panjang pon...ahh...malas ah!!

eniho...
aku ske budak nih...
budak ni name die imanodin(Imanuddin)
nih...mase tuko² baju...
leh die tiru gaye adik aku wat...mmg kiuk ngan suar tido die...





cameraman pon die gak....gile pukul abes mamat nih...


kalau nk tgk gambar...sile lah ke picasa wa...
tp kamela gegar..tgh tgu kamela caki:

1. 101008-Nikah & preparation
2. 111008-Potong kek
3. 121008-Sanding
4. Missjaye's picasa


the datin's



zeela, maya, baya, teena & siti


main kawen² pon ade yg nengok...


Trooloo...wa letey beb...
thanx kepada yg sudi hadir....
yg takdok gambar...icha..faezah, aspa, najmi, nadia...lg ade gua lupe sebut..

tape..kenduri kawen wa...lu olang kene dtg...tp jgn tya bile!

10 ulasan:

suya berkata...

ehemm bile lagii??
ekekek......lu tayah boh kaki kat mulut wa sbb wa pon same je ngan lu..kahkahkah

missjaye berkata...

okee..adik iteww sgt kiukk okkeee..

atune® berkata...

suya-->
kalo lu...wa bg senduk periuk lam molot lu

J-->
ye..die mmg kiuk!!!

hacienda berkata...

aku paham le ape ko rase..abaikan soklan bodo2 itew yek...

weh..adik ko pn cute gak ek..hehehe..xjmpt aku pn..xjmpt xpe lg..anto la nasi wei..lapo aku..org jawa kan suke bg berkat..pe slhnye ko bg kwn ko yg kebuluran ni

atune® berkata...

ieda...
jawoh tuh nk jemput..bukan aku yg kawen pon...

ladyell berkata...

atune,famili ko sume comey2 ekk.pengantin baru tu leh main lambung2...*ihiks*

alamak!terlebey sudah....

:: iera :: berkata...

congrats farah!

sorry babe, takpat dtg..
sbb aku kat johor..mmg tak sempat nak sampai..

tp if lu yang kawen, gua pastikan sampai..even lambat skalipon okeh!

atune® berkata...

tak mgape puan..sy faham

eYaNacOMeY berkata...

hikhik..klako laa budak laki yg ikut gaya adik akk tu..hehe.. sabor jerlaa..

@tune® berkata...

kiki..biasela budak tuh..da la mmg kiuk