Jumaat, 29 Ogos 2008

xtvt sebelom myambut Ramadhan-Intro

Alhamdulillah..Ramadhan dtg lagik..
Harap dapat bertemu Ramadhan kali ni penuh dg rase kesyukuran and keredhaan
(amacam caki, ayat aku menginsafkan x???)

aku xsure dpt ke x bertarawikh n berpose pada Ramdhan pertama..sbb dijangka ehem²..ala..yg tuuu...yg kwn pompuan dtg tiap² bulan tuh...ala..yg tu la...xpaham ke???(dtg bulan daa...)...da aron d corner jer nih....last year jer br dpt pose ketama...yg laein² tawon...xdapek nyo...

Aku xcakap Ramadhan myekat xtvt malam aku..maksud aku...kite akan bertarawikh..tadarus..n berpose...tp aku ske Ramadhan nih...mmgla aku akan melakukan xtvt mcm² sblm myambut Ramadhan sbb nk menghormati Bulan Ramdhan nih...

1. segala mak pak sukan da aku taram...
2. kuar hang out n hang in..sampai terhang² ngan ma luvly BKAH!!!!(sok)
3. makan makan makan.(sapai adik² aku ckp aku gemuk pon..wa tarahalla!!!)
4. flirt around...(perghhhhhhhh...heaven dudeee............)
5. tido...(almost done...byk xQadha lagik nih!!!)
6. wayang...huhu...xsompat...xtau ler...
7. treasure hunt...(ahad nih ngan adik²)

Semoga Ramadhan Kali ini dapat memberikan manfaat kepada smua...
Semoga kite merdeka dr politik yg kotor nih...(eh..silap entry..lantakla...)

5 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

selamat berRamadhan kite.semoga ibadat lebey masyukkk.dan semoga trawikh aku melebihi 10 hari.AMIN!

suya berkata...

aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

@tune® berkata...

hix²...aminnnnnnnnnn....

~ Lady ell ~ berkata...

slmt menyambut ramadhan...w/pn katanya tk dpt berpuasa....hehe

@tune® berkata...

hix² ell..thanx