Selasa, 26 Ogos 2008

kitten!!


yeay..we are goin to have a cute litle kitten!!i duno wut is the genetic butta really cant wait to meet him/her!!!
Apai is giving it to Us!!!(ekceli die nk bg Suya since aku n caki xgheti jage itew kitten)..aku ngan caki cume amek saham kitten ni tuk akhirat jer...

korang..nk kasik name pe?
Jojo?ahahah...marah suya...becasue she's the one who will take care of that little mini kitten...isn't she adorable? hahahahah...(suya..please gimme a credit for dat kay...)

korang mesti pelik sejak ble aku ske kucing...hix..geli la ekceli..tp kalau kitten wa ske..nnt da besar wa xske la...hahahah

i am so damn happy...can't wait!!...
oh...my mom suda discharge ini hari..so i can sleep tight 2nite...

5 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

hi macik..selamat beistirahat di rumahhhh..kalu atun kacau macik ckp jek dgn saye..hahahahaha
uii..kitty itu ahmad albab yg munye.ko ni kire silent partner je la ye.hihihiih

@tune® berkata...

hahha...berani ko bersengkongkol ngan mak aku nih...

kiity itew aku ade sham la..kalau jual nnnt bakenye,...aku ade dapat untung sket la..

suya berkata...

dream on...

chucky berkata...

cehh
suya,tamo jage ke???
siap ko

@tune® berkata...

suya-->
jeles..

caki-->
kalau die xmo jage..kite suh apai jer jage...muahahah